Merhabalar... 27 gunluk bebegim var anne sütü ile besleniyor yüzünde kollarında karninda ve sırtında isilik gibi kırmızı kırmızı seyler oluştu... doktorumuz izinde ayın 12 sinde geliyormuş beklemelimiyim 🤔🤔 dışardan gören kişiler süt alarjiside olabilir diyince korkmaya başladım yaşayanlar varmi ?