Kızım 1.5 yaşında ikimiz de pozitif çıktık. Galiba tat koku almadığından bir şey yemek istemiyor. Yediğini kusuyor, ishali var ve 5 gündür ateşi de 38lere çıkıyor sürekli. Mama içirip hemen uyutuyordum ama yeterli sıvı almıyor. Gece ateşi çıktı ılık duş calpol sirkeli su hepsini denedim ama çok az düştü sabah tekrar çıktı😢 il sağlığı aradım doktorun bizi aramasını bekliyoruz şu an. Sizler neler yaptınız nasıl atlattınız en ufak bilgiye bile çok ihtiyacım var şu an🙏🏻🙏🏻🙏🏻