Bambiko ben artık fiziksel olarak mümkün olmadığı için ayırmayı seçtim çünkü üçümüz sığmıyorduk arada horluyoruz yorgunluktan dönmek istiyoruz çocuk habire uyanıyordu kısır döngü olmuştu. Ama odasında da olsa asla ağlatmayıp hemen yanında olduğumu hissettiriyorum .