Merhabalar 2 ay 29 günlük bebeğim var şuan elimde bebedorun manuel göğüs pompası var teyzemden ödünç almıştım geceleri göğsüm çok dolduğu için ama valf kapağı denen şey sağım yaptığım sırada sürekli biberonun içine düşüyor yıkıyorum güzelce kuruluyorum ama yok yine aynı hep yarım kalıyor sağım işlemim sinirlerimi bozuyor yeni bir pompa alacağım ama sizce elektirikli mi almalıyım yine manuel mi kullanmalıyım alırsam hangi marka olmalı şimdiden teşekkürler herkese