Kevoo Kızlar bebegım pişik oldu altını çok sık degıstırmeme rağmen pişige iyi gelen onerılerınız varmı🙄🙏🏻
zhrayca2001 Kevoo ben her seferinde az da olsa krem sürüyorum canım yoksa benimkide çoktan pişmişti bez değiştirdik belki ondan olabilir
vildanamine Kevoo kaynatılmış ılıtılmış su ve bebek temizleme pamuğu ile bebek vazelini kullanıyorum hiç pişik olmadı ıslak mendil de kullanmıştık ama uzun zamandır pamuk kullanıyoruz ben pişik kremlerini hiç sevmedim