Deletedmom_73 benimde bebeğim 3 ay 9 günlük. ⅔ gündür 4 saatte bir emiyo. Oda benim zorumla. Normalde 2 memeyi emerdi ben bıraktırırdım bırakmazdı. 20 dk emerdi toplam, Şimdi 1 tanesini zorla emziriyorum oda tam değil, diğerne hiç geçmiyo. Bide sanki çok emmiş gibi kusuyo anlamadım gitti, doktora yazdım. 4 saat ideal dedi. Ama az emiyo gibi geliyo. Çenesi mi kuvvetlendi de 5 dk sürüyo emmesi. Bu ayın güncellemesi zormuş cidden 😄 4. Ay derlerdi ama 3. Ay da az değil hani🤣