3,5 aylık bebeğimi bazen beşikte bazen reflü yatağında yanımda yatırıyordum. Reflüde kollarını açarak uyumaya alıştı şmdi anne yanı beşiğe koyduğumda kollarını açınca çarpıyor uyanıp duruyor hep. 5 dkda bir sallıyorum dalmıyo vs. Gece yine dayanamayıp yanıma aldım. Babası salondan kurtulamadı yine :)