Gizemmm22 Selam.Bebeğim 2 aylık bebek arabasında sallayıpta uyutuyorum beşikte tek başına asla uyumuyor ne yapabilirim tavsiyelerinizi bekliyorum…
hayal_perest Gizemmm22 şuanda bişey yapamazsınız ki. İlk 3 ay patron bebektir. O nederse olur. 5.aydan sonra eğitim veriliyor diye biliyorum.