Noblemom evet, dayanması güç gelebilir mama istiyor aç bebeğim diye vicdan yapabilirsin. Ama gerçekten alışkanlık. Şefkatle konuşup mamamız bitti, baba bulamadı, babamıza söyleyelim yarın bulursa alsın gibi anlatın. Direnecek ama çözülüyor gerçekten. Bir de o dönem mama bırakmak önceliğimizdi, emzik hala hayatımızdaydı. Oda yardımcı olmuştu. Kolaylıkla geçer inşallah