Hepinize iyi bayramlar kızlar. Eşimin halası gelmişti İstanbuldan iki gün önce oğlumun altını değiştirirken geldi pipisiyle oynamaya başladı yapmaması gerektiğini söyledim çekti elini gitti 😤 Tabi bu anlattığım olay olduktan sonra akşamına uyardım birdaha kimse ellemiycek diye ya ben bile ellemiyorum annesiyim ya dellendim 🤯 Neyse dün misafirlikteydik oğlum sürekli canı acırcasına ağlıyordu kakasınıda yapmamıştı bir önceki gün hiç vücudunu inceledim bir şey yok zeytinyağı sürdüm masaj yaptım akla ne geliyorsa yaptım hala ağlıyor bu arada 4 ay 2 günlük. Hastaneye gittik baktı poposu kızarmış ondan yapamıyor dedi kabızlık şurubu , madecassol , hamazinc verdi bide ben idrar verdirmek istedim idrarıda temiz çıktı. Geldik hala aynı birde baktım pipisi komple pişik olmuş. Kendi doktorumuzda burda değil götürecektim bu ayın 11 inde aşısı var zaten o güne kadar bekleyeceğim mecbur zaten kremleri sürünce fayda etti keyfi yerine geldi yavrumun 😣 Yani sorum başına böyle birşey gelen oldumu nasıl geçti neler yaptınız ?