Merhabalar güzel anneler bebeğim 13 günlük 3 Şırnga süt sagdm verdim ve hala aranıyor göhuslerimde veriyorm ama emmiyor gibi geliyor ama hergun 5 den sonra böyle yapıyor diyorum 5 den sonra sütummu olmuyor dün 3 şırınga süt sağım verdim bide 30sisi mama içti ve hala aranıyor doymuyor mu acaba fazla veripte bişey olcak diye korkuyorum sütüm de var ama sürekli göğüsmde durmak emmek istiyor indrnce aglyr ellerini emmeye başlıyor