Benim bebeğim de 10 aylık o da öyle. Bir yere gittiğinizde kucağınızdan hemen indirmeyin insanların kucağına hemen vermeyin ortamı Bi gözlemleyip alışsın ondan sonra indirin bu aylarda anneye bağlılık artıyor. Bir de her gün bebek arabasıyla dışarı çıkarmaya çalışın zamanla adapte olacaktır diye düşğniyorum