3 ay 25 günlük bebegım son bırkac haftadır yenı huy edındı uykusu gelınce bağırmaya ve ağlamaya başlıyor yarım saat susturmaya çalışıyorum zorla uyutuyorum. Ayrıca geceleri de en az 2 saate bır uyanıyor eskıden olsa 3-4 saat falan duruyordu uyanmadan benzer durumda olan var mı