Mnc Kızlar gunaydin… kizim 9 aylik olucakta bu ayda alistirma bardagi kullanin diyor uyguluma kullanan var mi hangi marka nasil bir seydi ? Alttan iki disimiz var
BaranOgur Mnc ; Günaydın Bende 2 seçenek arasında kaldım. Bunlardan 1 tanesini alıcam : Philips Avent veya Nuk
Mnc BaranOgur trendyola bakiyorum boyle pipetli seyler cikiyor en iyisi e bebek veya civilime gidip oraya sormak onlar surekli ic ice olunca bilirler belki