Benim bebeğim suan 17 aylık. Normal doğum yaptım, sütüm vardi ama bebek emmiyordu sağarak vermeyi denedim bu Sefer öyle alıştı. Biberonla içmek bebeğe kolay geldiği için..
Bende meme reddi yaşadım çok kötü bir duygu ayni şekilde anneyide çok yıpratıyor,denemediğim şey kalmamıştı.
En sonunda çareyi avent in silikon meme uçları var onda buldum
Bir kaç ay onu takarak emzirdim tam ağzını açınca sagdigim sütü bir küçük siringayla çekip ağzına sıktım ve tuttu sonra yavaş yavaş arada bir silikon çıkartıp emzirdim oylelikle alıştı..
Bir dene istersen
Mermaiddd