Kayra-smom Şöyle zor oldu benim kızım 20 aylık şu an da ek gıdayı reddedip sürekli meme de olmak istiyordu çok düşündüm yazık dedim ama baktım ben kötüleniyorum rahatsızlık yaşadım kadın doğumcum birkatir artık yemek yesin dedi karar verdim kıl yapıştırdım ben kimine göre doğru kimine göre yanlış Ama başka çarem kalmadı onun da sağlığı için bıraktık 2 gece zor geçti şu an şükür yemek yiyen bir çocuk olsaydı 2 yaşını doldurana kadar emzirirdim su içmeyen kızım su ister oldu bakalım ilerleyen günlerde ne göstericek zaman eğer kararliysaniz biraktirin