Kızlar 34 günlük anneyim. Zaten öncesinde de çok sağlıklı uyku uyuduğumu söyleyemeyeceğim. Hamileliğimin son aylarında da sürekli ayaktaydım..
Hep bir uyku sorunum olmuştur. Şimdi bu sorun zirve yaptı. Bebeğim uyusa dahi ben uyuyamıyorum. Kafamın içinden geçen düşüncelere mani olamıyorum. Kendimi sürekli uyumakla telkin etmekten de yoruldum. Beynim yoruldu.. Var mı benim gibiler çözüm bulan var mı bu duruma ?🥺