Elizbalim07 bızım de 25 gunlukken başladı oksuruk ve burun tıkanıklığı ıkı Dr gezdim 3. De şükür buhar ventolın ve bır tane antibiyotik yazdı çok şükğr 3 gun ıcınde atlattık kimi Dr küçük dıye yazmıyor ama antibiyotik de olsa kilosuna gore verıyorsun bır kaç gundur tekrar yıne başladı oksuruk ve buhar dan veriyorum tekrar ve çok şükür etkisi de oluyor ıyı bır Dr tercihi yapın