gozdeninbulutu Günaydın kızlar oğlum 3 aylık olduğundan beri saçım acayip dökülmeye başladı şuan 8 aylık olacak bir kaç gün sonra Hale’n dökülüyor sizlerde oldu mu nasıl başa Çıktınız 🤦🏻♀️
AliyeAsel gozdeninbulutu bebek anneyi tanıyınca saç dökülmeye başlar derler canım ondan olabilir zamanla geçer inşallah 😌
03saliha06 gozdeninbulutu benim oğlumda 3 ay 25 günlük ve 1 aydır mükemmel derecede dökülüyor malesef 😞
1PrensAnnesi gozdeninbulutu bi bende dökülmedi saçım acayip çok dökülür biraz sakinler saçım düzene girer dedim yok
Zeynooos Oğlum 3aylık. Benimde 3gündür dökülmeye başladı. Hisdistancevizi yağı sürüyorum beslensin diye. Ama normalmiş 2.aydan sonra dökülmeye başlar saç kendini yeniler diyorlar. En iyisi Stres yapmayalım daha fazla dökülmesini engelleyelim 😂
alinmavi kizlar dogum sonrasi dokulme cok nornalmis. evin her yeri sac biktim ae rtik derken Siirt Bıttım sabunu tavsiye ettiler ilk yikamada dokulme durdu. biraz yagli birakiyor ama o yafa sacin ihtiyaci varmis emdikce birkac gun sonra yagli his azaliyor. kepege de cok iyi. kabuklanmayi gecirmedi henuz ama eskisine gore o da daha iyi. sac dokulmesine birebir ama hakikaten.
ElisaBurcu Eski insanlar bebek anneyi tanıdıkça saç dökülürmüş derler 😁 bence vitaminle alakalı benimde çok fazla dökülüyor böyle giderse saçsız kalıcam
Srht Herkesin 3. Ay civarı başkamış demir taviyesini 3. Ayda kesiyoruz acaba onunla mı ilgili bende bu durumdan çok muzdaribim yerse saç görmeye kesinlikle tahammül edemem birde düşünün halimi!!!