Sessizol 3 günlük lohusayım acilen kabızlığıma çözüm lazım en hızlı tecrübeli anneler yardımmmm ne yersem hemen dğzelir
Uras10 Sessizol kayısı kaynatıp kuru kayısı onun suyunu iç ve kayısıyı ye canım tatlı kaşığı zeytinyağı içebilirsin elma tüket yoğurt tüket bol bol su iç canım ben 40 cıkasıya kayısı suyu tükettim hep
Deletedmom_71 Sessizol kayısı hoşafı cok ictim bana çok faydası olmadi açıkçası erik hoşafı yaptık onu içtiğim günler günde 1 defa ishal olmuş gibi çıkıyordum
Sinemikra Sessizol bol su canım bol bol iç belki de sen yapmaya korktu gun için oyle kabız gıbı hissediyorsun hafif hafif yavas yavas yapmaya çaliş çunku aynı sorunu bende yaşadım doğum yapalı 45 gun oldu
Denizcimmm Sessizol en etkilisi bir tatlı kaşığı bal yiyip üzerine ılık su içmeniz. Ama tabi bünyeden bünyeye değişiyor olabilir. Eğer hala kabızlık devam ederse Dr a Danışarak eczaneden duphalac şurup var onu alın. Aile sağlık merkezleri yazıyor. Onlar iki ölçek al der ama siz bir alın. Yarım saat bilemediniz bir saat sonra kabızlık sorununuz çözülür. Bir an önce çözmeniz lazım ki bebekte sütten doğru kabız oluyorlar çünkü. Geçmiş olsun şimdiden.
Hbbkrm Sessizol Dut kurusu çok fayda ediyor canım ılık suya islat suyunu iç dutu ye hem süt yapıyormus
Gltn Ya hazır kayısı suyu yada evde yapılmış kayısı suyana petibör bisküvi ile yapıp ye canım ama sıvı şekilde mama gibi bende sezeryan oldum ebeler onu yedirtti ve kayısı suyunu bardak bardak iç çok rahat oluyorsun insalalh en kısa zamanda düzelirsin
zhrayca2001 Sessizol duphalac kullanarak atlattım 1. Gün içiyosam 2. Gün tuvalete gidiodum ama oda zar zor oluyodu yani bende sezeryan oldum bu arada
Clouds Sessizol ben sadece sıvı tüketmiştim katı hiç birşey yememiştim, çorba,komposto,et suyu,domates , süt