Merhaba kızım 18 aya yaklaştı doktor uzun zamandır biraktirmami tavsiye ediyordu kilo alımı durdu. Hiç yemek yemiyor hiç uyumuyor. Gece en az 10 kez uyanıyorduk. Dişleri çürüdü derken bende bir sabah karar verdim. Sabır taşını çok duymuştum onla denemek istedim. Bir kez sürdüm ve kızım aşırı tiksindi. Kızım artık acı olmus meme bardak süt içelim emme artık dedim. Çok zor bir süreç olacağını düşünmüştüm. Ama kızım çabuk kabullendi. Memede uyuduğu icin ilk günler çok Zorlandık. Ama omzuma yattı dolaştırdım bazen ayağımda salladım öyle böyle 10gun oldu. Hergun gece uyanma sayılarımız azaldi. Dün ilk defa 1 kez uyandi ve su içip geri yatırdım. Çok zor sandigimiz bazı şeyler güzelliklerle sonuçlanıyor. Bazen açıyor öpüyor cici yapıp seviyor asla ağzına almıyor anne acı diyor. Benden uzaklaşır diye korkuyordum ama asla öyle olmadı. Yemesi hala düzelmedi ama sabırla onuda bekleyeceğim. Darısı kesmek başarmak isteyenlere 🌸🥰