Cansu-G Merhaba anneler doğum yapalı 3 ay oldu ne zaman korse taksam regl kanaması gibi kanamam oluyor. Doğum yapalı 3 ay oldu ve emziriyorum. Bunu yaşayan var mı? Korkmalı mıyım?
Denizfdn Cansu-G çok normal 10 günde bir adet oluyorum 3 aylık anneyim bende göründüm içindekiler temizleniyo dedi anormal bişey yok korkma dedi
Denizfdn Cansu-G yok şimdiye kadar 1 kere oldu başka olmadı tam tersi adet dönemimde sütüm daha çok oluyo