Oğlum 19 aylık ve aşşşırı meme bağımlısı. Hala yenidogan gibi zırt pırt meme meme diye ağlar. Gece ortalığı inletir. Artık çok yıprandım sakin kalmaya çalıştıkça sinirlerim alt üst oluyor. Ne meme ucunda hayır kaldı ne memede nede bende.
Dikkatini dağıtmaya çalışıyorum gün içinde hemen oyuncaklara vs yönlendiriyorum ama kesinlikle unutmuyor çok inatçı en fazla erteler ama unutmaz.
Gece ise meme vermeyip uykuya döndürmeye çalışsam avazı çıktığı kadar bağırır. Ne sallatır kendini ne piş pışlatır. Yine zor bir gecenin sabahı anlayacağınız.
Ne yapacağım böyle? Destekçim yok gece gündüz tekim. Deneyimli anneler nasıl ayırdınız memeden? Sabır taşı kesin çözüm mü?