Arkadaşlar 50 gün önce doğum yaptım doğumdan sonra fazla bir ağrım olmadı gaz problemim vs de bişey olmamıştı. Fakat bir 20 gün önce bir ağrı sancıyla uyandım ölüyorum sandım hemen hastaneye gittik röntgen falan çektiler gaz sancısı dediler. Hayatımda böyle bişeyle ilk defa karşılaşıyorum ve tarifi zor bir sancı bu aralarda da hafif hafif oluyor kendimi afederseniz hemen wcye atıyorum başına gelen varmı acaba ne yapmalıyım