Musam
günaydın. 3 aylıkken kullandık bebeğime. Günde 5 defa yarım paket her defasında. Ama ben memnun kalmadım ondan calgel diş kremi ve parmak diş kaşıyıcı aldım. Parmak kaşıyıcıyı parmağıma takıp , calgel sürdüm üstüne. Kaşıdım günde 3 defa. Bu şekilde çok iyi geldi 5 aylıkken ilk iki dişi patladı 😻🙏🏻😍😍🌺♥️🙏🏻🧿🧿