20 gunluk bebegim bugun 4 kere falan öksürdü biraz hırıltısı var gibi ama hırıltı mı burun tıkanıklıgından kaynaklı mı anlamıyorum ara ara serum fızyolojık damlatıyorum ama burun tıkanıklıgı gecmıyoe ne yaomalıyım çok tecrubesızım sureklı buhar mk acık evdede cok korkuyorum bebegime bisey olacak diye