Merhaba. 32 günlük bebeğim var. Memede ve koynumda uyumayı seviyor. Yatağına sırt üstü yatırdığımız zaman uykularının çok kısa olduğunu fark ettik. Kucakta sanması için onu yatağında yüz üstü yatırıyoruz. Bunun bir sakıncası var mıdır bilen biri var mı? Bugün doktor randevusu var yine doktora da danışacağım ama benim gibi olan var mı diye merak ettim.