Nisabebek Hala gaz sancım var ama oyle boyle değil çok ağrı yapıyo sabah 6 sırf bu yüzden uyandım geçen gün ağrısından ağladım
Bir_prens_bir_prenses Nisabebek bende de oluyor 2 defadır. Kaburgama vuruyor ağrısı bnm de 2.5 ay oldu sezeryan olalı günde 1 bardak kimyon çayı içiyorum