Mizmizmyrtle Kızlar 2 buçuk aylık bebeğim dünden beri sağ gözü yaşarıyor ve çapak oluyor gözünün içi sulu yarında geçmezse doktora götüreceğim ama başına gelen var mı
birkedibirdorukannesi Mizmizmyrtle eğer göz kanallarında tıkanıklık varsa o sebep olur bunun için uygulanan masajlar var youtube dan ulaşabilirsiniz.
Cansinn Mizmizmyrtle canim benim bebektede oldu pamuk ucine sütümü damlattip gozunu siliyordum sonra bas parmagimla masaj yaptim gozun son ucuna dogru gecti 1haftaya kadar
Gulayalparslan20 Ay benim oğlumda 8 aylık bugün sabahtan beri 2gözüde çapaklı ve sulu sulu süreklide kızarıyor gözü ağrıyordur belkı dedım ama bakalım bızımde neden oldu noldu anlayamadık
Mizmizmyrtle Gulayalparslan20 bende enfeksiyon mu kaptı acaba diye korkuyorum doktora götürcem geçmeze inşallah bişeyleri yoktur 🥺
brmelekannsi 1 aylık bebeğimde vardı doktora götürdük damla verdi ve masaj yapılması gerektiği söylendi masajda şöyle göz kapağının bitişinden alt tarafın bitişine doğru işaret parmağınızı çok bastırmadan gezdirin. C harfi gibi yani
pikachuu Benim kızım 4 aya geliyor bu 3. Göz sulanması çapaklanması krem damla kullanmadan geçmiyor göz doktoru da normal demişti ama bilmiyorum neden sürekli böyle oluyor