Visnelivotka Merhaba kızçelerim. Ben oğluma göktuş derim kuşum paşam tosbik felan diye lakap takıyorum sizde yapıyor musunuz 😅
Badem Visnelivotka oğlum 3.5 yaşında adam dedirtir sadece diğer herşeye kızar ben adamım der 🤣 kızıma tosba deriz ben bobbayım der 🤣
Sdkanur Visnelivotka kizlarimin ismi nida ve meva birine nidoş birine mevoş diyorum hatta ailecek diyoruz 🤣🤣🤣
Solocann Visnelivotka kızımın ismi Solin solocann deriz oğlumun ismi eymen ama daha tam lakabı yok Aslan kaplan öküzüm karışık 😅
Senemmm11 Visnelivotka ben fındıkkoo diyorum bide tırişko🤣😂 aşkım bebeğim minik falan bunların dışında yani 😂
Birdownannesi Visnelivotka Bizimkinin kakası fena koktuğu için Kokarcam diyorum arada 😃 sıpa, meleğim, kuzucum, tosbiğim, küçük sevgilim diye söylerim hep en sık kullandığım kelimeler😃