Shrgnrali Splash-Splash-Love yok ben kargo yu karşılayacak çünkü yurtdışından getirdik ve ben bebeği mi sadce bir sefer koydum sıfır yani ve biz 1000 liraya aldık 5 ay önce falan
Splash-Splash-Love Shrgnrali Yani şimdi beşik için 400 versem kargo ücreti 200 versem zaten bana 600e gelecek o yüzden sordum. Ne kadar tutar kargo acaba bilginiz var mı?
prensannesiii14 Splash-Splash-Love merhaba bende sepet beşik satıyorum sallanır sabitleyici özelliği var 200 TL İstanbul içi elden teslim
Splash-Splash-Love Shrgnrali İstanbul benim uzak olduğu için kargo aklımı kurcalıyor zaten 😂 yakın olsa bu kadar sıkıntı yapmazdım.
Splash-Splash-Love Shrgnrali Umarım elden teslim alacak birini bulursunuz bence de kargo fazla tutar. 😂 Keşke yakın olsaydık neyse nasip. Burdan bi kaç kere beşik baktım böyle sonra mesafe uzak olunca kargo yüzünden vazgeçtim…
birfincantuzruhu Shrgnrali Merhaba annemiz instagram facebook gibi hesapları paylaşmak kesinlikle yasaktır. Lütfen tekrar paylaşmayın. İletişime geçmek isterseniz öncelikle özel mesajlasmadan yazışabilirsiniz. Ürüne aitte bi fiyat bilgisi belirtmeniz gerekmektedir.
Splash-Splash-Love prensannesiii14 Teşekkür ederim benimde beşiğim var oğlumdan kalan ama o park yatak tarzı ben hem büyük hem ahşap istiyorum. Sizinki ahşap ama büyük değil maalesef umarım birini bulursunuz