AysunKerem merhaba benim bebeğim 19 aylık. Ortalığın hastalığımdan biraz çekindiğim için hastanelere aylardır gitmiyordum. Genel kontrolüne götürmek istedim ve gittik kontrolleri yapıldı normal dendi. Ertesi gün çöl sık hapşırmaya başladı. Üşüdü üşüttü derken burnu su gibi şeffaf şeffaf almaya başladı. Peşine gözleri kızardı gözleri de nezle gibi akıyordu. Muhtemelen burun akıntısını eliyle kaşıyıp gözüne sürdü. Ben doktoru aradım. Bir kaç gün önce hastaneye geldiğimizi kontrol sırasında hiçbir şeyin olmadığını, sonrasında burun akıntısı oluştuğunu söyledim. Önlem amaçlı ne yapabilirim dedim. Doktorumuza sabah akşam birer çay kaşığı ölçüsünde aferin şurup vermemizi istedi. Üç gün boyunca kullandım ve günde 3 defa fizyolojik serum yaptım şuan ne burun akıntısı var ne başka bir şey düzeldi.
Bronşit için kuluçka dönemi dediğiniz şey etkisini daha sonradan mı gösteriyor?
Çünkü hastaneye gitmedim iyileşti olarak gördüğüm İçin.