Ayssss1 bende çevremdekilerden sizin gibi tiksindim artık ben annesiyim neler çekiyorum onu büyütmek için ama gelip ay ne kadar küçük bir bebek ,aaa mamayla mı besleniyor anne sütü neden alamıyor biz hep emzirerek büyüttük, benim sütüm olsa zaten çocuğumun rızkını esirgemeyeceğim içimde yara emzirememek, mama yiyorsa daha iyi kilo alması lazım niye böyle ki tüh , Allah bildiği gibi yapsın bunları yavrum sağlıklı olsun yeter bana