Linailkay bence takılmayın. Kilo dediğiniz illaki veriliyor ama bebişlerin bugünleri geri dönmüyor. Sabırlı olun üzülmeyin. Gülümseyin siz yeni annesiniz. Herşey normal şu anda. Anneler her zaman güzeldir. 😊 ben yüzüm tombik diye kilom var diye gidip kahkül kestirmiş değişiklik yapmıştım. Mutlu olmuştum mesela. Zaten hep kılo korumaya çalışılıyor. Bırakın bu sefer bahaneniz var tadını çıkarın. Sonra yaarsınız diyetinizi sporunuzu. Zaman çok. 😊