Ozgeilay Merhaba herkese kizim 6 aylik 8 kilo ve 65 cm dogudunda 2900 47 cm di Gecenlerde rahatsızlandı takibini yapan doktor doluydu baska doktora göstermeye gittik. Bebeğime baktı bi birekt boyunu ölçtü kac kilo doğdu dedi soyledim doğum kilosunu boyunu hmmm demek ondan böyle dedi hemen baska konuya gecti soramadım bile o an ne boyle diye ama yüzde 90 boyunu kısa buldu anlayamadım öyleyse bile bu şekilde mi söylenir hatta söylenmedi bile sacma sapan birseyler mikirdandi bende kızım agliyor diye soramadım. bu zamana kadar kızımın boy ve kilosunu hic sorun etmedim aslinda hala sorun etmiyorum saglikli sonucta ama 47 cm doğan bebekte cevremde yok diyebilirim. Siz be düşünüyorsunuz acaba bu konuda
siyah3430 Ozgeilay 40 cm doğdu şuan 60 cm premature 5. Ay. Bebekler bazı ay kilo bazı ay boy olarak uzuyor. Benimki 4.800 sizinki ne güzel kilo bazında ilerlemiş bundan sonra boy olarak uzar. Takmayın bu kadar. Persentile göre ortalama önemli saçma doktor yorumu değil.
Ulku_06 Ozgeilay Gayet normal. Bir şey yokki. Bebeğim doğduğunda boyu,49 kilosu 3.120 di. 6.ayda boy 71, kilo 9,975 di. Ama benim kendi boyum zaten 1.77, eşimde 85küsür. Anne baba da tabi etkili.
Naciye07 Benim bebeği 48 cm olctuler 3 gün sonra kontrolde 55 cm çıktı 😂 belki hatalı olcmuslerdir ona taktiysada ama bence gayet normal.
Yamanikomm Ozgeilay ee benim oglumda 48.5 dogdu suan 7, aylik 68lerde hicte dert etmiyom ve babasi 1.80.🤷🏼♀️ olalir bence