hsyn ben 1,5 yaşında bıraktırdım çünkü meme yüzünden ne yemek yiyordu ne uyuyordu bende bırakma kararı aldım ilk önce gece emmeden uyumaya alışsın diye kitaplar aldım okudum öyle uyumaya alıştırdım sonra onunla hep konuştum sen büyüdün artık memeyi bırakman gerekiyor diye sonra mecbur salça sürdüm 🙈 onu görünce bıraktı sadece 2-3 saat ağladı ve bir daha istemedi bir de öncesinde azalttım her istediğinde vermedim onun yerine dikkatini dağıtıp kuruyemiş falan verdim