Merve18
Sarı bir sıvı dediğiniz iltihaplanma olmuş sanırım daha fazla ilerlemeden bi doktora görünseniz iyi olur. Ağrı acı normal ama iltihap olunca biraz sıkıntı. Bant sökülürken acımıyor bu arada, o bölge zaten uyuşuk olduğu için. Birde önlem alıyorlar, ıslatıyorlar yavaş çekiyorlar filan. Korkmayın hiç ondan.