Çok doğru bir yontem olmamakla beraber salça sürdüm 23 aylıktı ve inandı yara olduguna anında bıraktı ne agladı ne sızladı 3-4 kere sordu gene yara dedim inandı. Uzun vadeye yayarak yavasca bırakmak lazmmış ama her bebeğe yaramıyor işte. Sonra ne mi oldu. Memeden baska uyuma yöntemi bilmeyen bebeğimi tam 6 ay boyunca geceleri arabayla gezerek uyuttk. Gündüz esim olmadıgı icin kabus gibi geçti uyku zamanları. Pışlatmadıgı için ya da ayakta sallanmadıgı için ya kendi aglamaktan sıZdı ya da gündüz uyumadı. Son 1 aydır elektrklee gitti diyerek yatağa gidiyoruz şartel kapatıp ve şarkı türkü uyuyoruz gündüzde cok uyuklarsa kendisi yatıyor uyuyor. Yani ben cocugumu uyutamıyorum. En büyük tavsiyem emerek uyuyorsa bıraktırmadan önce 2. Bi uyuma şekli alıştırın. Ya kendi kendine ya da sallayarak pıslayarak vs