Ben herzaman mamayı e bebekten alıyorum aptamill 1 kilosu 140tldi ama sma optiproya geçtik oda aynı 140tl bugün mama fiyatlarına baktıydım aptamile zam gelmiş 150 civarlarında birşeydi sanırım yanlş görmediysem ve nereye baktıysam heryerde cok daha pahalı en uygunu e bebekte buldum