Merhabalar kızım 18 aylık oldu saçları hala kısacık ve tüy gibi ince. 9 aylıkken bir kez kestik gürleşsin güçlensin diye ama yine uzamıyor ve kulak üzerindeki saçları sürekli dökülüyor yeni traş edilmiş gibi çok üzülüyorum kız bebek olduğu için saçlarına tokalar takmaya hevesleniyorum ama inanılmaz yavaş uzuyor acaba tavsiye edebileceğiniz bir şampuan varmı yada aynı durumu yaşayıp çözüm bulan varsa yardımınız istiyorum 🙏