Mihriban_b Kızlar memeyi bir haftadir bıraktık fakat iki gündür ağrım başladi bu sürede hiçbir şey yapmadım bugün soğuk suyla yıkasam birşey olurwmu yada sagmadan fayda eder mi yardımcı olursanız sevinirim
Mihriban_b 26 aylık olduk zaten azaltmıştım günde bir yada hiç vermiyodum ama bugün haftasi doldu çok ağrıyo ne yapsam bilemedim illa sagacak miyim acaba
GameOver Mihriban_b anladım soğuk lahana yaprağı koymayı öneriyorlardı varsa deneyebilirsiniz önerisi olan yazar zaten geçmis olsun
Deletedmom99886 Mihriban_b Yani ağrıya dayatamazsınız ki taş gibi olur mastit olursunuz 2 gün sağım sonra maydonoz suyu falan için sütü keser azaltır. Sağmaktan ziyade bebeğin emmesi süt getirir siz sağın. Bu arada maydonoz suyu için dedim ama gebelik fAlan yok değil mi?
Mihriban_b GameOver evet şimdi agriyinca lahana yok evde yarin artık alcam ama süt birikmisse orda lahana sadece ağrıyı azaltacak sütler nolcak 🙄
aykoz_ Sadece ağrıyı alacak kadar cok az sağmalısınız aksi takdirde mastit olur. Elle sagıp biraZ agrıyı alın ama cok değil bu sefer süt üretimi devam eder/ bide soguk lahana yapragını herkes söyler