MybabySK 2 aylık olduğu hala geçmediği için hap verdi doktor, ezip suyla veriyoruz. Ama hiç hap kullanan duymadım ve hap aslında epilepsi ilacı.
Noname21 MybabySK benim kizimda da vardı ilaç vermediler. Duymadım acikcasi 2 bucuk ayda geçti tamameb
Aysecikk3 Nedeni araştırıldı mı bizden bir sürü kan alınmıştı idrarına bakılmıştı çok şükür bir sıkıntı görülmedi. Anne sütünün yanında biraz mamayla destek verince geçmişti çok şükür