Anneler başlıkta yazdığım üzere biz meme reddiyle 4 aylıkken emmeyi bıraktık emzirme danışmanı aldım herşeyi denedim olmadı ve ek gıdaya 5 aylıkken geçiş yaptık her duşa girdiğimizde emzirmeyi deniyordum son iki haftadır (6 aylık olduk bu arada🥰) emmeye başladı duşta bende bu gece denedim uyurken emdi yatırdım yine uyurken kucağıma aldım yine emdi sizce emer mi 😊