Neefesimhiram Yazdıklarınızın aynısını yaşıyorum, hele şu kulak içinden ateş çıkar gibi dediniz Ya ben eminim sizin alerjiniz var.
Benim susama ve tahine alerjim var. Bunun yanı sıra bazı bisküvilere. Bazen hiç bilmediğim bir şeye. Bu yüzden önce ilk defa bir şey yiyecek isem çok minik tadıyorum. 10 dakika sonunda bir şey yoksa devam ediyorum.
Benim de önce kulak içim ve göz bebeğim kaşınır. Diğer yerler başlar ve şişerim, ölüp diriliyorum resmen. Kaşıdığım yerlerin fotoğrafını atsam şok olursunuz. Kaşınmayan tek bir mm yer yok vücudum da ve her yer aynı anda manyak şekilde. Nerede olduğum önemli değil o an soyunurum çünkü çaresizim.
Kaşıntı+şişme+dil şişmesi+nefeste darlık+kocaman kabarcıklar olur bende. Alerji basite indirgenecek bir durum değil, mutlaka alerji dalından randevu alın. Dikkat edin.