Kızım 18 aylık.
birkaç hafta önce enfeksiyon oldu.ateş,kusma vs derken doktorumuz antibiyotik verdi.1 şişe bitti.kulak iltihabı düzelmeyince 2. Kutuya bitirdik.
kızımın inçi gibi dişleri,ön dişleri özellikle karardı.
antibiyotikten olduğunu düşünüyorum.
yaşayan var mı?
geçer mi?
ne yapabilirim?