10 yaşında kizlar yani okulunda başarılı bı ara baya kötüydü dersleri sonra düzeldi arkadaşlarıyla uyumu ii yasitlariyla falan iletişimle ama aşırı sinir sallanma ve bı ksc aydır parmak ucunda yürümesi başladı sallanması bebekken vardı doktora götürdüler genel durumunda sıkıntı görmedikleri için zamanla düzelir unutur demişlerdi ama şimdi üstüne bunlar eklenince biraz tedirgin olduk doktora gitmeme konusunda çok ısrarsi ikna edemiyorz insllah psikolojiktir erkek çocuğu aşırı kıskançlığı da var kardeşlerine karşı