Adesbade Kızlar merhaba. Kızım çok sakin ağlaması olmayan bir bebekti. Ancak 2 gündür ağlayarak uyanıyor gündüz uykularından. Anlamıyorum neden?
Sevgitkn Adesbade Arada olur öyle çocuk bu. Ağlar da gülerek de uyanır bişey yoktur. Aç olabilir başka bir sıkıntısı olabilir.
Mirac_21032019 Adesbade bizde oyle 2.5 ayligiz dünden beri o sakin oglum gitti feryat figan aglayan bi cocuk geldi.butun modum dustu dunden beri acaba neye agliyo diye panik yapiyorum
123Masal Adesbade merhaba benm kızımda 4,5 aylık merk etme düzeliyor yavas yavas benmkide cok sakin bir bebek maşallah ama 1 hfta kdr öyleydi şimdi düzeldi ☺️