Dilmah Merhabalar oğlum 7 aylık büyük tuvaleti kırmızı çıktı kanlı diyorlar galiba sizin başınıza da geldi mi acaba normal mi internette süt urunlerine Alarko olabilir diyor ama ben 1 aydır süt ürünleri veriyorum hiç olmamıştı başına gelen oldu mu acaba
Deletedmom0099 Dilmah süt alerjisi olsa ek gıdadan önce emzirirkende olur mamadan da olur. baska bir seye alerji muhtemelen. kan olduğundan emin misiniz bazen kırmızı biber gibi şeyler de kan gibi gözükebiliyor. eğer kansa çocuk doktoruna gitmelisiniz en kısa zamanda
defnemilam Dilmah antibiotik verdiyseniz o yapmistir.bagirsak florasini bozuyor cunku .biz antibiotik sonrasi hep kanli kakayla karsilastik.
RuzgarMommys Süt Ürünleri yapar alerji Belirti göstermiştir gaz huzursuzluk gibi anlamamışsınızdir muhtemelen Süt Ürünleri vermeyi kesin doktora gidin Emziriyorsaniz siz de tüketmeyin
Defnelinaa Dilmah yok canim simdi olmaz sut alerjisi olsa en bastan belli olurdu kan olmasa da mukus veya vucutta dokuntu kizariklik olurdu bunlar varmiydi benim kizimda da coklu alerji vardi cunku biliyorum son 3 gunde farkli olarak ne verdiniz onu dusunun bence alerjik baska bi urun olabilir
Dilmah Hasta olduğu için hiç kullanmadığımız bir antibiyotik kullandık farklı olarak o yapmış olabilir mi
Dilmah Defnelinaa farklı olarak sadece antibiyotik verdim hasta olduğu için yemek yeme isteği azaldı o yüzden vermeye ara verdim bu ara
Dilmah Birde kabizdi zorlanarak yaptı o yüzden olabilir mi. Doktora randevu aldım ama malum çok uzak bir tarihe randevu verdiler o yüzden sizden bilgi almak istedim endişelenmelimiyim bilemedim
RuzgarMommys Kabizliktan zorlandığı için de olabilir Antibiyotik den de olabilir tabi devam edecek mi takip edin
Cansu_03 Dilmah antibiyotik kullanırken demir damlası verilmezmiş canım bende bilmiodum vermiştim kanlı kaka yapmıştı doktor uyardı hem kanlı kaka yapar hem de allah korusun enfeksiyonu arttırırsın die direk kestim sonra düzeldi
Dilmah Cansu_03 çok teşekkür ederim canım Allah razı olsun doktorumuz bundan hiç bahsetmedi kestim hemen siz söyleyince
Cansu_03 Dilmah ne demek canım yardımım olduysa ne mutlu bebişlerimiz sağlıklı büysünlerde gerisi hiç önemli değil🙏😊
Cansu_03 Dilmah canım bi de şunu diyeyim aklıma gelmişken antibiyotik kullanırken doktorum biogaia damlasını kullan dedi bana antibiyotik bağırsak florasını bozduğu için probiyotik damla olarak önerdi aklında bulunsun die yazdım😊