Mimi90 öhü öhü dedi doktora gittim korkudan. arkadasımın oğlunda oldu çünkü ilerlemesin diye.
öksürük şurubu verdi gönderdi, 2. gün hırıltı başladı ve öksürük oldukça arttı. 3. gün tekrar gittim bronşit olmuş dedi. hava ve antibiyotik verdi. antibiyotiği ateşi olursa kullan dedi 37,9u görünce ona da başladım. günde 6 kez hava 2 kez antibiyotik kullandı. 4. gün kontrole gittim şükür ciğerleri temizlenmis havayı azaltarak 6. gün kestik. eğer en ufak bir öksürük olursa hemen doktora gidin, çocuklarla temastan kaçının bize 1 hafta görüşmeyin kimseyle dedi