Aylnemir Oğlum 3 ay 20 günlük 5 temmuza kadar ataktaymış ama bi mızmızlıgı yok uykusu yerinde çok şükür sadece hep kucakta gezmek etrafa bakmak ve ilgi istiyor istiyor buda bi atak belirtisimidir 🙄
Tunahanannesi Aylnemir bebeğiniz 17 şubat doğumlu mu oyleyse aynı gun doğumlu bebeklerimiz😁 benimki de çok sakin atakda degil
Caglaa Aylnemir dogdugu tarih degilde dogmasi gereken tarihe göre hesapliyolarmis. Benmkide atakta gisteriyo ama bi degisiklik yok😂😂 hic inanmiyorum bu atak olayi'a😂
Aylnemir Tunahanannesi evet canım 17 şubat dogumlu ama çok sakin maşallah hep güler keyfi yerinde sadece kucakta geziyoruz atakta degiller mi yani hesaplama oyle dıyor
Sevgitkn Aylnemir merhaba bizde 18 şubat doğumluyuz 😄😄 benimki çok mız mız biri kucağına alsın benden başka ortalığı yıkıyor. Kalabalık ortam sevmiyor bir sürü şey 🙄
Aylnemir Caglaa bende öyle ya doğdugundan bu yana çok sakin mutlu bir bebek allahıma şükürler olsun ☺️
Caglaa Aylnemir aynen valla. Aglamasi fln yok. Ama böyle olmalari daha güzel. Benm kiz bize cekms anneside babasida uykucu😂😂